2013. május 7., kedd

Híres fényképészek nagyszerű fotográfiái a Te otthonodba! - Henri Cartier-Bresson

Fotót a falra! -szajkózom újra meg újra. De mi van akkor, ha nincs egy olyan fényképem sem, amit kitehetnék?

Először elsodródtam valami plakátokat árusító oldalra. Pár nap sem telt bele, már kívülről fújtam a kínálatot, gyorsan unalmassá vált. De akkor mit?

Vannak olyan internetes oldalak is, ahol rengeteg fotó közül választhatok egy havi fix összegért. Hmm, egészen egyedi képek... de mi van, ha csak nekem tetszenek? A legtöbbjük jobban mutatna egy magazinban, mint az én házamban, ráadásul szerintem gyorsan megunom majd- töprengek.

Aztán eszembe jut valami, aminek a neve fotótörténet!

Az interneten ritkán találunk nagy méretű képeket neves fotósoktól. Hogyan szerezzem be ezeket?
Erre van megoldás: Vegyél antikvár könyvet! Kivághatod belőle a képeket, és bekereteztetheted! Ha van szíved hozzá... 

Most pedig kedvcsináló gyanánt következzen néhány felvétel az egyik nagy nevű fotóstól, Henri Cartier-Bressontól!

 Henri Cartier-Bresson 1932

 Henri Cartier-Bresson  Brie, France 1968

 Henri Cartier-Bresson Spain 1933

 Henri Cartier-Bresson Paris 1959

Henri Cartier-Bresson Manhattan, Downtown, New York 1947

Bármelyiket szívesen elfogadnám!

Forrás: google kereső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése